Història de la informàtica

  • El àbaco
    384 BCE

    El àbaco

    Va escriure sobre la necessitat de l'ús de les pedres per a realitzar càlculs difícils.
  • La calculadora automàtica

    La calculadora automàtica

    Wilhelm Schickard va construir la primera calculadora automàtica nombrada "Rellotge Calculador".
  • Pascalina

    Pascalina

    Uns 20 anys després el científic i filòsof francés Pascal va inventar la primera calculadora amb rodes i engranatges. El nom que li va donar a la seua invenció va ser "màquina aritmètica" , després "roda pascalina" i finalment "pascalina".
  • És patentat el primer telèfon

    És patentat el primer telèfon

    Fou patentat per Alexander Graham Bell junt a Elisha Gray. Va ser considerat el seu inventor, però no va ser així.
  • La primera ràdio

    La primera ràdio

    S'inventava la primera vàlvula que model·la les ones de ràdio que emeten i d'esta manera va crear ones d'alta potència en la transmissió.
  • El disc de vinil

    El disc de vinil

    RCA Victor va introduir al mercat el primer LP de vinil classificats com a discs per a la transcripció de programes
  • Inici dels ordinadors

    Inici dels ordinadors

    Els ordinadors van nàixer per la necessitat de les persones de poder resoldre cada vegada operacions més complexes.
  • Creació de nova memòria

    Creació de nova memòria

    Aquesta va ser composta per tubs còdics, i tota en general NewMan, Williams i el seu equip de la universitat
  • Primer mòbil

    Primer mòbil

    El primer mòbil fou desenvolupat per Motorola, més específicament per l'enginyer Martin Cooper.
  • El Walkman

    El Walkman

    Fou un reproductor de música portàtil llançat per la companyia Sony.
  • El primer ordinador portàtil

    El primer ordinador portàtil

    La primera computadora portàtil considerada com a tal fou la Epson HX-20
  • El pen drive

    El pen drive

    Les empreses Digital Equipment Corporation, NEC, Compaq, Intel, Northern Telecom, Microsoft i IBM van decidir unir esforços per crear l'USB 1.0 (Universal Serial Bus).
  • La primera tablet

    La primera tablet

    L'empresa finlandesa Nokia desenvolupà un prototip de tableta, la Nokia 510 webtablet.
  • Reconeixement de l'inventor del telèfon

    Reconeixement de l'inventor del telèfon

    El 11 de junio el Congrés dels Estats Units va reconèixer que l'inventor dels telèfons fou Antonio Meucci que el nombrà "teletrófono"
  • Primer iPad

    Primer iPad

    És una tablet disenyada per Apple, feta per a facilitar el treball o els estudis de alguns, és més fàcil de transportar i manejar.