-
l'any 3500 a.c es va crear la primera màquina per calcular. El àbac.
-
Konrad Zuse, inventa la primera computadora, anomenada Z1
-
Neix la primera computadora funcional del mon controlada per programes, la Z3 de Zuse
-
Jonh W. Mauchly i, Jonh Eckert van crear una màquina capaç de realitzar 500 sumes i 300 multiplicacions per segon, anomenada EINAC. Va ser considerada la màquina mes gran del món
-
Màquina capaç de resoldre complicats càlculs científics capaç de procesar 1000 instruccions per hora, realitzava unes 11 multiplicacions per segon i tenia una memoria de 500 paraules i 32 bit.
-
Primera computadora que funciona amb memória RAM
-
Comenza la fabricació industrial i comercialització dels ordinadors
-
Un dels primers ordinadors que va utilitzà circuits integrats, podia realitzar tant anàlisis numérics com d'administració marcant així la tercera generació dels ordinadors.
-
Seymour Cray considera que el softwere podria ser més potent en els ordinadors. I néix així el CRAY 1.
-
Se comercialitza el primer ordinador personal.
-
Bill Gates i Paul Allen fundan Microsoft.
-
Steve Jobs i Steve Wozniac fundan la apple computer inc , que amb el Altair 8800 se consideran els primers ordinadors personals.
-
Se presenta el Apple II, el segon ordinador personal de la històroia.
-
Se comercialitza el primer model, el 5150, amb un microprocesaodr Intel 8088, amb un preu de 500$. El client podria escollir entre CP/M per 400$ o MS-Dos(una empresa desconeguda per allaborens: Microsoft) per 100$ (obiament es va implantar més el Microsoft)
-
Sonny crea disquets de 3.5 pulgades.
-
Feynmann proposa la mecànica cuàntica com a eina de computaió.
-
Sonny i Philips crean CD-ROM per als ordinadors.
-
Microsoft anuncia Windows 1.0