-
Els obrers i els pagesos es van juntar en soviets per a derrotar al govern tsarista, pero aquest es va recuperar més tard.
-
Rússia li declara la guerra a Alemanya i a Austria-Hungria
-
Els manifestants van atacar fort i van implantar un nou Govern Provisional com a líder Kerensky. -
Com el govern provisional seguia en la guerra, estava afectant molt al poble donant com a conseqüència manifestacions que van aconseguir que Rússia firmi el tractat de pau amb Alemanya (Brest-Litovsk)
-
Els partits tsaristes es van enfrentar contra la revolució, dividint al país en dos: Bolxevics que eren el exèrcit vermell i els contrarrevolucionaris l'exèrcit blanc. Va acabar amb la victòria dels bolxevics creant el comunisme.
-
La Tercera Internacional el va crear Lenin per a extendre fora de la URSS.
-
Esta construida per a reestablir l'economia del país.
-
Stalin va crear la URSS (Unió de Repúbliques Socialistes Soviètiques). Dirigit per el partit polític PCUS.
-
El govern va quedar en mans de Stalin, Trotsky, Kamenev i Zinoniev
-
Stalin es va aconseguir de tots els poders, convertint-se en dictador.
-
Durant el mandament de Stalin va enviar a camps de concentració (Gulags) als revolucionaris, Van morir com 10 milions de persones.