Liverpool waterfront night

EL NOSTRE VIATGE A LIVERPOOL

DESCOBERTA DE L'HOSTAL

A l'aeroport ens recull un autobús de dos pisos, des d'allà dalt es veu tot: totes les cases, totes les botigues, tots els parcs, tot. Avui se celebra el Sant Patrick's Day. L'arribada a l'hostal ja ho demostra, que a les 16 de la tarda surt gent per la porta cridant i rient. Deixem l'equipatge a les nostres habitacions, són de mida mitjana i estan netes, tenen unes grans finestres. Dormim les vuit noies a la mateixa habitació.

2n DIA: EL DIA SENCER

La nit ha sigut plàcida i divertida. Ens abriguem molt per no passar fred i baixem a esmorzar. El bar de l'hostal és acollidor i l'esmorzar ens agrada a tots. Sobretot els croaissants, que s'acaben al moment.

PRIMERS MUSEUS

Marxem cap a l'Albert Dock (port de Liverpool), el Gaietà ens explica com és Liverpool i ens introdueix una mica en la seva història. Entrem al museu dels Beatles, és gratuït i ens donen a cadascú un auricular que ens explica la vida de cada un dels músics del grup. El museu marítim és ple de maquetes, a la botiga d'aquest compro dues postals per a la família.

DINAR I A LIVERPOOL

Dinem al centre, a les tres del migdia em de retrobar-nos tots una altra vegada. Els caixers del Mc Donalds es confonen amb els números de caixa i comencem a dinar quan falten cinc minuts. Arribem tard però encara podem anar al museu artístic.

EL PRIMER TOMB

El primer tomb el donem pel centre de la ciutat, està ple de botigues enormes, les de 4t entrem directament al Primark de cuatre pisos al que ja li hem fet una ullada. Comença a nevar però els habitants de Liverpool van vestits com si fos primavera, algunes noies fins hi tot porten pantalons curts, nosaltres en canvi portem cinc capes i uns mitjons ben gruixuts. Sopem els nou al Mc Donalds, jo provo per primera vegada aquesta cadena de menjar ràpid.
  • 1r DIA: COMENCEM EL NOSTRE VIATGE!

Agafem l'autobús ben dora al nostre institut Manolo Hugué. Arribem a l'aeroport del Prat de Barcelona. Estem molt emocionats, a més a més per alguns és la primera vegada que agafen un avió.
  • CAMÍ CAP A LIVERPOOL

L'avió forma part de la companyia Easy Jet. En un principi no facturàvem maletes però quan hem arribat ens han dit que érem bastants i que si. Com que ha sigut desprevingut doncs no haurem de pagar res.
    Les hostesses ens expliquen que només parlen anglès. L'estona que passem a l'avió no s'ens fa gaire pesada. Jo dono algunes passejadetes del seient fins al lavabo. Aquí en tenim una prova.
  • ARRIBADA AL NOSTRE DESTÍ

Algunes turbulències a l'aterratge, suposo que causades pel fort vent que ens espera. Baixem de l'avió i ens congelem del fred que fa. L'aeroport de Liverpool s'anomena "John Lenon airoport" en honor al gran músic. Al baixar, recollim les maletes i dinem. Jo porto un entrepà de pernil salat.
  • SOPAR A L'HOSTAL

Els de 4t anem al súper del costat de l'hostal, aquest supermercat té de tot. Entre tots comprem dos pots de tomàquet fregit, dos paquets d'esphaguettis i carn picada. L'hostal té cuina pròpia i allà ens cuinem un sopar boníssim. Ens el menjem entre tots i riem molt.
    Compartim la cuina amb altres persones.
  • 3r DIA: FREE DAY

Tornem a esmorzar a l'hostal.
    Els croaissants es tornen a acabar a la primera. Visitem dues catedrals enormes i precioses. Són fantàstiques. Tornem a l'Albert Dock i em compro una dessuadora gris talla XL. Altres pujen a la nòria que hi ha a prop.