L'eix cronològic de la meva vida.

El meu Naixement
    Aquest dia és on va donar lloc l'inici de la meva vida! Grácies a les persones més importants de la meva vida,els meus pares.

Naixement del meu cosi
    El Marti és el meu cosi de part de mare,desde ven petits tenim un vincle molt fort ja que tenim la mateixa edat i ens portem molt be.

Crisi financiera global del 2007-2012
    La crisi de finals de la dècada del 2000 es va produir entre 2008-2009, quan la majoria d'economies del món industrialitzat va entrar en una profunda recessió. És un fet historic "Econòmic".

Primer Streaming de Netflix
    La plataforma per a veure pel·licules i series anomenda "Netflix" és va crear al 29 d’agost de 1997 pero nomes era utilitzada com a videoclub amb una plataforma de vídeo via en línia o per correu postal però el primer streaming de Netflix va succeir el 2010.És un fet historic "cultural".

Castellers Patrimoni de la Humanitat
    La Unesco va aprovar la inclusió dels castells a la llista representativa del Patrimoni Immaterial de la Humanitat el passat 16 de novembre de 2010. D'aquesta manera, els castells adquirien una categoria universal. És un fet "cultural".

La primavera "Arabe"
    La primavera àrab és el nom d'una sèrie d'aixecaments, manifestacions i protestes contra l'atur i les restriccions polítiques dels països àrabs entre 2010 i 2011. Començà amb la Revolució de Tunísia, seguit per la revolució egípcia de 2011. És un fet historic "econòmic".

Vaig apendre anar amb bicicleta
    Recordo que la primera vegada que vaig apendre anar amb bicicleta va ser el meu poble (Caldes d'estrach) amb el meu avi.

Infància

La meva "infància" va començar els 3 anys i va donar fi els 9 o 10 anys.

Desgels a L’Àrtic i l’Antàrtida
    El rècord històric de pèrdua de gel marí s’hi va registrar el setembre del 2012, amb altres mínims rellevants el 2007 i el 2016. “Però els valors mínims concrets tenen un component d’atzar; el més important són les tendències, perquè totes apunten que la pèrdua de gel a l’Àrtic continuarà”, diu Pablo Ortega Montilla, científic climàtic del BSC. A més, el gel que té més de 5 anys s’ha reduït a quasi un 1%, quan el 1985 era prop del 50%.És un fet "climàtic".

Naixement del meu germà
    El dia 24 del 12 del 2012 va néixer el meu germà, el Guillem.

Primària

La meva etapa a la primària és un període de temps que recordaré sempre amb molta enyorança ja que ha sigut un periode de temps que he gaudit un munt.Vaig començar amb 6 anyets a primer de primària i vaig posar fi aquesta etapa amb 12 anys, a sisé de primària.

President d'estats Units " Donald Trump".
    Donald John Trump és un polític i empresari nord-americà, que va exercir com a 45è president dels Estats Units entre el 2017 i el 2021. Fet historic "Politic"

Viatge a Brasil
    A finals de Febrer del 2017 vaig fer un viatge a Brasil,va ser la primera vegada que vaig anar amb avió aixi que per a mi va ser extremadament nou, vam estar una setmana sencera i vam visitar moltissimes coses,vam estar a Fortalesa,a un munt d'hotels de Luxe,en un Parc d'atraccions,en unes platges increïbles,va ser un viatge inoblidable.

Primera comunió
    Al maig del 2017 vaig fer la meva primera comunió, horecordo com un dia molt especial i ple d'emocions.

Atemptats a Barcelona
    El 17 d'agost de 2017 es va produir un atropellament massiu deliberat a la Rambla de Barcelona, fent servir la tècnica de vehicle-ariet. És un fet historic "Social".

Vaig conèixer a l'Aitana i L'Amaia
    Un dia com qualsevol de l'estiu del 2017 em vaig trobar pel carrer a l'Aitana i l'Amaia, participants d'OT 2017, en aquell moment em vaig fer realment fan de l'Aitana i al trobarme-la em vaig sorpendre molt i sembla una tonteria peró sé que m'en enrecordaré tota la vida.

Greta Thunberg
    Greta Thunberg és una activista mediambiental sueca. L'agost de 2018, als 15 anys d'edat, va començar a protestar a la rodalia del Riksdag, per la necessitat d'accions immediates per combatre el canvi climàtic i generar consciència sobre l'escalfament global. És un fet "climàtic".

Pándemia Covid-19
    És una pandèmia derivada de la malaltia ocasionada per el virus SARS-CoV-2. És un fet historic "Social".

Primera competició de Hip hop
    El 20 de Maig del 2019 just el dia del meu aniversari vaig fer la primera competició de hip hop,va ser un dia magnific,el vaig gaudir molt,i va ser una experiència que viuria una i mil vegades més.

Concert del Miki
    El estiu del 2019 vaig anar al concert del Miki,va ser una nit molt bonica i especial.

Viatge a Paris
    El Estiu del 2019 vaig anar a Paris,vam pasar una setmana visitant aquesta preciosa ciutat de la qual em vaig enamorar, i vam passar una altre setmana als parcs de Walt disney.

Viatge a Londres
    Al Novembre de 2019 vaig viatjar a Londres,vaig conèixer i visitar un munt de coses!

Brexit
    a sortida del Regne Unit de la Unió Europea, coneguda igualment com a Brexit, estava prevista per al 29 de març del 2019, dos anys després que el govern de Theresa May activés l'article 50 del Tractat de la Unió Europea. És un fet historic "Politic"

Adolescència

La meva "adolescència" considero que va començar l'any passat amb 11 anys i que encara em queda molt per viure en aquesta etapa.

Maduresa

Desde l'any pasat me adonat que la meva manera de pensar ha cambiat molt he madurat tot i que ja se que encara em queda molt per madura.

Secundària

Doncs la meva etapa a la Secundària acaba de començar esta sent una etapa increïble i sento que encara em queden moltes coses per viure!

Viatge a Milan
    El viatge a Itàlia en concret a Milà va ser l'ultim que vaig fer abans de que arribes la pándemia,el vaig gaudir moltissim!

Naixement de la meva cosina
    El nadal de l'any passat va néixer la meva cosina!

Data Actual
    Avui estem a dia 1 d'Abril del 2021.