-
-
Carlamany va ser rei dels frans, rei dels llobards, i rei d'occident. Fou un personatge central en la consolidació i prosperitat de l'Imperi carolingi. Expandí els diferents regnes francs fins a transformar-los en un imperi, al qual va incorporar gran part d'Europa occidental i central.
-
És una antiga església ortodoxa convertida en mesquita i museu d'Istanbul, al barri turístic de Sultanahmet. Es considera l'obra més gran i sagrada de l'època romana d'Orient.
-
Segons la historiografia tradicional, els visigots són una branca dels pobles germànics. Els visigots van ser un poble sorgit a conseqüència de la divisió que van patir els gots arran de les invasions.
-
Sant Justinià el Gran, va ser l'emperador romà d'Orient des de l'any 527 fins al 565. Va ser el segon membre de la Dinastia justiniana tot succeint al seu oncle Justí I.
-
Amb la caiguda de l'imperi romà d'occident va començar l'edat mitjana.