-
És el principi de l'edat mitjana que coincideix amb el descobriment d'Amèrica. Que tindria dos etapes, la baixa edat mitjana i l'alta edat mitjana
-
No tenien comerç perquè volien que la seva economia fos cruel i de subsistencia, el seu art era el romanic, no tenien noblesa
-
En la baixa Edat Mitjana tenien comerç, van començar les universitats, l'art era el gotic i tenien noblesa
-
A la meitat del segle XIV va haver una gran crisi per tres factors: males collites, les freqüents lluites entre senyors feudals o reialmes i l'any 1347 la pesta negre
Plan projects on a visual timeline
Map milestones, phases, deadlines, and key events in one place so the sequence is easier to see and share. Timetoast is a timeline maker for work, school, research, and stories.