-
Neix el 12 de febrer de 1809 a la "Mont House" de Sherewsbury, Shropshire, Anglaterra. Va ser el cinquè fill dels sis que van tenir Robert Darwin i Susannah Darwin.
-
-
Ingressa en la universitat de medicina d'Edimburg per estudiar medicina. Més tard, s'hadonà que la medicina no era del seu interès.
-
El seu pare, digustat per què no li agradava la medicina, l'envià a Christ's College de Cambridge per tal que començès a estudiès la carrera de teologia (grau en lletres). *El de la fotografia és el seu pare, Robert Darwin.
-
Al 1830, Darwin comença a interesar-se per la historia natural a arrel de la influencia de John Henslow.
-
Del 1831 al 1836, realitza un viatge com a naturalista per qüestions d'exporació. En el viatge fa d'acompanyant del capità Robert FitzRoy.
-
Al 1837, es trasllada a Londres.
-
Al 1839, publca "Viatge d'un naturalista al voltant del món en el H.M.S Beagle".
-
Al 1842, va començar a parlar sobre la teoria de la evolució. en aquest any, també es va instalar a Down.
-
La teoria de la evolució Realitza una presentació conjunta dels treballs a la Societat Linneana de Londres l'1 de juliol amb el títol "Sobre la tendència de les espècies a crear varietats", així com sobre la "perpetuació de les varietats i de les espècies per mitjà de la selecció natural",
-
Informació al llibre Publica el llibre "The Origin of Species" (L'origen de les espècies) .
-
Publica "Sobre la inetrvenció dels insectes en la fecundació de les orquídies".
-
Publica el llibre "The Descent of Man and Selection in Realtion to Sex" (La descendencia humana i la selecció sexual).
-
Primera traducció al castellà de llibre "El origen de las especies" (L'origen de les espècies).
-
Publica el llibre "Sobre la influencia de las lombrices en la formación de la tierra vegetal".
-
Mor a l'edat de 73 anys a "Down house" de Downe, Kent, Anglaterra.