-
Jo neixo
-
-
Jo vaig aprendre a caminar molt ràpid en casa de la meva avia
-
MOREN MES DE 14.000 PERSONES A CAUSA DEL NARCOTRAFIC
-
El meu germà petit i preferit va néixer
-
es diu q el any 2012 es l'any dels cristians pel canvi de segle -
Jo al complir els 5 anys m'ensenyen que es el anime i jo m'enamoro d'ell
-
Vaig anar a can juliana com a casal d'estiu i ara vaig cada any
-
vaig conèixer al Jordi Sanchez i cada dia en can juliana estàvem junts i en el cole igual en el institut ens van separar però segueix sen el millor
-
Vaig deixar el anime de banda i vaig comencar a jugar als videojocs
-
Jo soc un apassionat al drift ja que m'agraden molt els cotxes tunejats i tot aquest tema.
-
Vaig juntar el jugar als videojocs amb el anime i va sortir bé
-
Vem anar al estiu de vacances a Disneyland Paris
-
Vaig aprendré a jugar als videojocs m'encordo q jugava a un joc de superherois que tenien cadascun un element de la naturalesa i els enemic cremaven els boscós era molt divertit. El jugava en la WII.
-
La cumbre histórica entre Donald Trump y Kim Jong Un -
Lo millor q vaig aprendre amb els videojocs el el gta roleplay ja q es el gta però pots ser com tu vulguis en un joc es de lo millor que hi ha en el mon.
-
La asignatura que mes m'ha agradat per a mi sempre ha sigut la tecnologia
-
Jo tinc un gust molt específic per vestir-me però es molt car. Però una marca que m'agrada es holygraail es una marca que es dedica a fer prendes urbanes però molt chules
-
UNA GRAN TEMPESTA -
vaig entrar en una nova escola amb copañs nous i tècniques diferents de estudiar. Després al institut.
-
Actualment estic barregant els estudis amb les meves aficions i jo crec que o estic fent bastant bé.
-
Un virus + una pandemia entren en joc