-
-
Vaig passar molts bons moments amb el meu avi, des de que vaig nèixer l'any 2003 fins l'any 2009, quan ell va morir
-
-
El 2004 la Unió Europa es va engrandir, amb l'incorporació de la República Txeca, Xipre, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Hongria, Letònia, Lituània, Malta i Polònia.
-
El primer cop que vaig anar en avió va ser per anar a Praga, a visitar a la meva família. Tenia un any i mig.
-
Obama esdevé el primer president afroamericà de EE.UU.
-
Quan tenia 4 anys, els meus pares es van separar.
-
-
El priemer cop que vaig anar a navegar va ser quan tenia 5 anys, a Cadaqués amb el veler del meu pare.
-
Quan era petita vaig anar a la catedral de Tarragona, i gràcies a coneguts em van deixar tocar la campana.
-
Quan era petita vaig anar a buscar la meva primeera mascota que va ser un gat.
-
L'any 2009 vaig començar la primària, a l'escola Nabí
-
Quan era petita vaig començar a portar ferros de nit, ja que tenia les dents molt mal posades. Fins ara que encara els porto
-
Vaig començar a jugar a bàsquet a tercer de primària, és a dir, quan tenia 8 anys fins ara l'actualitat.
-
L'any 2010, els castells van ser declarats patrimoni de la humanitat
-
Un devastador tsunami a l'illa de Honshu generat per un terratrèmol de 9 graus va provocar una situació d'emergència a la central nuclear de Fukushima-1.
-
L'any 2011, vam aconseguir alquilar un pis amb vistes a Barcelona i encara estem aquí.
-
L'any 2013 amb el meu equip de bàsquet vam guanyar el nostre primer trofeu. Estàvem molt emocionades.
-
Fa 1 any em van fitxar al St.Quirze, va ser un moment molt important per a mi.
-
Un moment molt important va ser quan vaig entrar a Súnion.
-
Un moment molt important per a mi, va ser quan vaig anar a veure el concert de Rihanna, a Praga (República Txeca)
-