-
La càmera obscura la va crar Giovanni Battista della Porta. Consisteix en una capsa tancada amb un forat per on entra llum que projecta a una paret la imatge al reves.
-
És una joguina òptica on es coloquen unes imatges i quan el fas girar sembla que les imatges es moguin i produixen un efecte òptic.
William George Horner. -
Procés d'obtenció d'una imatge a partir d'un positiu.
Joseph-Nicephore -
És un mètode fotogràfic inventat per William Henry Fox Talbot. I a diferència del daguerotip de la imatge s'obtenien un positiu i un negatiu.
-
Va ser un invent creat per Thomas Edison el qual consistia d'una caixa de fusta amb una lent on es podien veure pel·lícules individualment.
-
És un invent creat per els germans Lumière, que va ser el primer en poder gravar i projectar pel·lícules.
-
Va ser la primera càmera fotografica.
Oskar Barnack -
La primera pel·lícula amb so va ser projectada a Nova York.
-
La primera càmera digital va ser creada per Steve Sasson, pesava 3,6 kg i les imatges eren en blanc i negre.
You are not authorized to access this page.