Bebe

Autobiografia

By bruna23

Naixament
    Vaig néixer a la Clínica de Vic a les 12:05 del migdia.
    Vaig pesar 3 kg i, tot i que al principi em av costar perquè portava 2 voltes de cordó umbilical, vaig plorar força de pressa.
  • Period: to

Biografia Bruna

Començar l'escola
    Amb 3 anys vaig començar a l'escola Sant Lluís Bertran del meu poble, Roda de Ter. Allà vaig començar a fer els primers amics; la majoria dels quals encara conservo avui en dia.

Primer cop a la neu
    Quan tenia 5 anys, vaig anar per primer cop a esquiar a l'estació de Portée Puymorens (frança).
    Tot i que al principi queia molt, en vaig aprendre força de pressa i encara avui hi vaig. Però he canviat d'estació d'esquí; ara vaig a Grand Valira, a Andorra.

Bàsquet
    Amb 6 anys vaig començar a jugar a bàsquet al Club Bàsquet Roda en un equip mixt.
    Però dos anys després vaig plegar per qüestió d'horaris.

Viatge a Menorca
    Vaig passar dues setmanes a Mallorca amb els meus pares, els meus tiets i les meves 3 cosines a un apartament amb piscina.
    Ens ho vam passar molt bé i vam visitar moltes coses amb el cotxe que vam llogar.

Una visita a París
    Amb la meva família vaig passar una setmana fantàstica a la magnífica ciutat de París.
    Vam pujar a la Torre Eiffel, vam passejar-nos per totes les avingudes, varem veure tmabé l'Arc de Triomf...entre moltes d'altres coses.
    Ens vam allotjar a un hotel del centre molt comfortable.
    Va ser una gran setmana!

Vivint la màgia d'Eurodisney
    Després d'una setmana a París, vam agafar un tren que ens va portar fins a Eurodisney.
    Vam passar una altra setmana perfecte envoltats de la màgia d'aquest grandíssim parc d'atraccions espectacles que et deixen maravellat.

Tennis
    Després d'haver plegat de bàsquet, em vaig endinsar en el món del tennis, esport que encara continuu fent avui en dia al Club Patí Vic i que espero fer durant molts més anys perquè m'agrada moltíssim!

Creuer pel Mediterrani
    Arribat l'estiu de l'any 2006, ens varem endinsar en un creuer pel Mediterrani en un barco gegant que va sortir del port de BArcelona.
    Entre d'altres ciutats, vam visitar Montecarlo, Itàlia, Grècia...
    Van ser 8 dies genials!

Segon creuer
    A l'estiu del 2010, vaig tornar a fer un altre creuer, però aquesta vegada a més dels meus pares també van vebir els meus veïns amb una de les meves millors amigues, la Mireia.
    Vam viatjar per les illes Gregues visitant ciutats com Grècia, Mykonos, Venècia, Bari...i altres noms que no recordo.
    M'ho vaig passar molt bé.