Imagen 2021 02 06 034447

Voyager

  • LLANÇAMENT VOYAGER 2

    LLANÇAMENT VOYAGER 2

    La Voyager 2 és una sonda espacial no tripulada de la NASA llançada el 20 d'agost de 1977 amb l'objectiu d'explorar els planetes del sistema solar exterior i els seus respectius sistemes de satèl·lits. És idèntica a la seva sonda germana, la Voyager 1 i actualment segueix en funcionament.
  • DIRECCIÓNS DE LES VOYAGER

    DIRECCIÓNS DE LES VOYAGER

    Aquest va ser el pla inicial de les voyager per augmentar les seves velocitats i canviar les seves direccións.
  • LLANÇAMENT VOYAGER 1

    LLANÇAMENT VOYAGER 1

    La Voyager 1 és una sonda espacial no tripulada de la NASA, llançada el 5 de setembre de 1977 a fi d'explorar el sistema solar exterior, especialment els planetes Júpiter i Saturn i els seus respectius sistemes de satèl·lits. Actualment segueix en funcionament i és l'objecte humà més allunyat de la Terra.
  • LA VOYAGER 2 PASSA L'ÒRBITA DE MART

    LA VOYAGER 2 PASSA L'ÒRBITA DE MART

  • LA VOYAGER 1 PASSA L'ÒRBITA DE MART

    LA VOYAGER 1 PASSA L'ÒRBITA DE MART

  • Period: to

    LA VOYAGER 1 ARRIBA A JÚPITER

    La sonda arribà a Júpiter el gener de 1979, i va arribar a la seva màxima proximitat del planeta el 5 de març de 1979, a una distància de 349.000 km del planeta. També s'acostà a la lluna de Júpiter Ió, fins a una distància de 18.640 km i va poder comprovar-ne l'activitat volcànica.
  • FOTO DE L'ATMÓSFERA DE JÚPITER

    FOTO DE L'ATMÓSFERA DE JÚPITER

  • LA VOYAGER 2 ARRIBA A JÚPITER

    LA VOYAGER 2 ARRIBA A JÚPITER

  • LA VOYAGER 1 ARRIBA A SATURN

    LA VOYAGER 1 ARRIBA A SATURN

  • LA VOYAGER 2 ARRIBA A SATURN

    LA VOYAGER 2 ARRIBA A SATURN

  • LA VOYAGER 1 PASSA L'ÒRBITA D'URÁ

    LA VOYAGER 1 PASSA L'ÒRBITA D'URÁ

  • LA VOYAGER 2 PASSA L'ÒRBITA D'URÁ

    LA VOYAGER 2 PASSA L'ÒRBITA D'URÁ

  • LA VOYAGER 1 PASSA L'ÒRBITA DE NEPTÚ

    LA VOYAGER 1 PASSA L'ÒRBITA DE NEPTÚ

  • LA VOYAGER 2 PASSA L'ÒRBITA DE NEPTÚ

    LA VOYAGER 2 PASSA L'ÒRBITA DE NEPTÚ

  • LA VOYAGER 1 AJUDA A DESCUBRIR QUE TANT LLUNY ES EL LÍMIT DEL SISTEMA SOLAR

    Les dues sondes van sortir de l'heliosfera en diferents llocs i també en diferents moments. Els científics no esperaven que la vora de l'heliosfera, es pugui moure a mesura que canvia l'activitat de el Sol, una mena de pulmó expandint-se i contraient amb la respiració. Això va ser consistent amb el fet que les dues sondes van trobar la heliopausa a diferents distàncies de el Sol.
  • A DIA D'AVUI LA VOYAGER 1 ESTA A MÉS DE 14 MIL MILLONS DE QUILOMETRES

    A DIA D'AVUI LA VOYAGER 1 ESTA A MÉS DE 14 MIL MILLONS DE QUILOMETRES

  • A DIA D'AVUI LA VOYAGER 2 ESTA A MÉS D'11 MIL MILLONS DE QUILOMETRES

    A DIA D'AVUI LA VOYAGER 2 ESTA A MÉS D'11 MIL MILLONS DE QUILOMETRES