-
Arriba a l'illa de Guanahaní.
-
Colom a bord de la Niña abandona el Fort Nativitat en l'illa de la Hispaniola (actual Haití i República Dominicana) i inicia el seu viatge de retorn a Espanya.
-
Va ser una expedició transoceànica per començar la colonització espanyola d'Amèrica, descoberta per Colom. En ella va començar la colonització espanyola de l'illa L'Espanyola, es va pacificar als indígenes taínos de l'illa i, a més, es va dur a terme el descobriment de diverses illes, entre elles l'illa Jamaica i de Puerto Rico.
-
Colom arriba a Dominica, Marigalante, Guadalupe, Montserrat, Santa Maria la Antigua, Santa María la Redonda, Once Mil Vírgenes i San Juan Bautista, actual Puerto Rico
-
Colom torna a Espanya.
-
Inicia els preparatius per una altra expedició
-
Colom comença a Sanlúcar de Barrameda el seu tercer viatge.
-
Bobadilla fa tornar Colom i els seus germans a Espanya
-
A Sanlúcar de Barrameda (Cadis, Espanya), Colom surt al seu quart i últim viatge a Amèrica
-
Colom torna del seu últim viatge. El 29 de febrer contempla des de l'illa de Jamaica un eclipsi de lluna
-
Va morir sense saber que havia arribat a Amèrica
You are not authorized to access this page.