Roma

REIS DE ROMA

  • RÒMUL
    753 BCE

    RÒMUL

    Rómul va ser el primer rei de Roma, va fusionar les tribus dels llatins i els sabins per poder poblar el seu regne.
  • NUMA POMPILI
    715 BCE

    NUMA POMPILI

    Numa Pompli, va ser el segon rei de roma despres de la mort de Ròmul.
    Va crear col·legis sacerdotals, va reformar el calendari a dotze mesos.
  • TUL·LUS HOSTILI
    673 BCE

    TUL·LUS HOSTILI

    Va se el tercer rei de Roma, va se un rei guerrer. Se li atribueix la creació de la institució dels fecials i la de la cúria, se'l considera el fundador de la tercera tribu romana, els luceres.
  • ANC MARCI
    640 BCE

    ANC MARCI

    Va se el quart rei de Roma, era un governant pacífic. Roma va ser un centre d'intercanvi comercial, i va fer construir el pont d'Òstia a la desembocadura del riu Tíber.
  • TARIQUINI PRISC
    616 BCE

    TARIQUINI PRISC

    Va ser el cinque rei de Ròma, va ampliar el territori, va fer una guerra amb els llatins i els sabins i va fer obres per millorar la vida dels romans
  • SERVI TUL·LI
    578 BCE

    SERVI TUL·LI

    Va ser el sisè rei de Roma. Va fer reformes administratives i militars
  • TARQUINI EL SUPERB
    534 BCE

    TARQUINI EL SUPERB

    Va ser el setè i darrer rei de Roma. El seu govern es va caracteritzar per ser una monarquia autocràtica.