-
-
Els centres que desitgen incorporar-se inicien un període de concreció del seu projecte de centre
-
Els centres presenten els projectes elaborats
-
Presentació general de les fases del problema i els compromisos que adquireixen les institucions i els centres implicats
-
Re-construint!Re-elaboració, enriquiment i concreció del projecte a desenvolupar i avaluar els propers 3 cursos escolars
-
Treball conjunt amb grups impulsors dels centres participants en relació a la incorporació de les tecnologies al servei de l'aprenentatge.
Organització i treball intern a cada centre. Posada en pràctica, reflexió i enriquiment amb tecnologia de les situacions d'aprenentatge dissenyades a les aules i centres participants -
Reflexió a partir dels indicadors marcats en el projecte del treball realitzat i els avenços en relació als objectius proposats.
Revisió i valoració de la continuació del projecte -
-
-
Rendició de comptes, grau de consecució dels objectius proposats, grau d'implementació del projecte a la pràctica en els diferents centres.