-
-
La humanitat vivia de la caça i la racol·lecció, i era nòmada.Va sorgir la tècnica més antiga per fabricar instruments de pedra; consistia amb colpejar una pedra contra l'altra fins aconseguir un còdol.
-
-
Van aprendre a domesticar animals i a conrear la terra, i es va tornar sedentària. També va perfeccionar la talla i el poliment, que permetia allisar la superfície i les vores dels estris de pedra i fer-los més tallants i punxeguts.
-
L'esser humà va començar a fabricar instruments de metalls. En aquesta edat es distingeixen tres períodes segons el metall utilitzat: primer el coure, després el bronze i més tard el ferro.
A list shows items. A timeline shows sequence.
Use Timetoast to make dates, milestones, and turning points easier to understand in a clear visual format. Timetoast is a timeline maker for work, school, research, and stories.