-
Va ser al 21 d'abril del 753 a.C. Els gemels Rómulo i Remo van fundar la gran ciutat de Roma.
La data exacta va ser inventada per l'historiador romà "Varrón" que va recollir el seu relat de "la mezcla de las leyendas griegas y romanas sobre el origen de la ciudad" -
Lucio Tarquinio el Soberbio va ser l'últim rei de l'antiga Roma abans de que es converti en República.
Ell era al clan de "Los Tarquinii" va reinar entre el 534 i el 510 a.C. -
Quan Tarquinio el Soberbio va abusar del seu poder, els romans van expulsar a l'últim "rex" posant fí la monarquía i van crear la República Romana.
Va ocurrir a 509 a.C. i va estar fins al 27 a.C. -
L'imperi Romà va ser conegut perque era un gobern autòcrata en que els poders administratius, militars, polítics i religiosos eran gobernats solament per un emperador.
-
Octavi Agust va ser el primer emperador de Roma, va ser escogit per Juli Cèsar com el seu succesor, desde petit, tenia clar que debía de fer historia a Roma i ho va aconsseguir.
I així va ser com va iniciar l'Imperi Romà -
Roma va conquistar tants paisos i tantes ciutats importants gràcies a les seves riqueses i el seu gran poder militar.
Van conquistar tota la Península del mar mediterrani. -
Teodosi va dividir l'imperi Romà en dues parts bàsicament per facilitar la seva gestió, també per facilitar les seves defenses en contra dels pobles bàrbars i sels va donar als seus fills. La part occidental para HONORIO i la part oriental per ARCADIO.
-
Odoacro rei dels hèruls va derrocar a l'últim emperador Romà, Ròmul August, el 4 de septembre de 476.
Aquest fet va marcar el fí de l'imperi Romà.