-
-
En l'època de l'edat mitjana es va crear molt art musical i literari que parlaven de l'amor. Aquests poemes i cançons reflectien com era l'amor en aquella època.
L'amor es basava en tres personatges: La dama, el trovador, que era el compositor (mai noble) i el marit de la dama. Era un triangle amorós. Que es podia comparar amb el feudalisme. En la majoria de cançons la dona era com el senyor feudal i el trovador (vassal) que devia fidelitat. -
-
A Itàlia, al segle XIII, va sorgir uns poetàs burgesos que tenien una manera diferent de veure l'amor diferents dels trobadors. Ja no la descrivien l'amor com la relació del vassallatge sinó, més dels sentiments i va deixar d'envoltar entorn del sistema.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-