-
Tales de Milet va ser un filòsof, matemàtic, geòmetra, físic i legislador grec que va néixer en Milet en el 624 a. C. i va morir en Mileto en el 546 a. C. per una insolació. En l'antiguitat se'l considerava un dels Set Savis de Grècia.
-
Qui va ser Anaxímenes?
Anaxímenes va ser un dels primers filòsofs grecs, astrònom i matemàtic, nascut a Àsia Menor, a la ciutat de Milet en l'any 585 a.C. Fill d'Eurystratos de Milet i deixeble de Tales de Milet, qui es va destacar a l'ésser el primer a indagar i interessar-se de manera filosòfica sobre el cosmos. -
Pitàgores va ser un filòsof i matemàtic grec considerat el primer matemàtic pur, que va viure entre els anys 580 a.C i 495 a. C. Va fer grans aportacions en nombrosos camps com l'astronomia i la música a més de la filosofia i les matemàtiques.
-
Heràclit d'Efes (563-470 a.C.) fou un filòsof presocràtic natural. Fou un filòsof considerat de l'escola jònica, encara que diferia dels seus principis en alguns punts. Heràclit fou mestre de Cràtil, el qual fou (al mateix temps que Sòcrates) un dels mestres de Plató. Va morir amb 60 anys i va viure al temps de l'olimpíada 69, és a dir, que fou posterior a Pitàgores i Hecateu, que esmenta. Suides situa el seu floriment vers el 513 aC.
-
Sócrates fue un filósofo griego considerado como uno de los más grandes representantes de la filosofía universal. Fue maestro de Platón, quien a su vez tuvo a Aristóteles como discípulo.
-
Abdera, Grècia
-
Plató (427-348 a.C.) Va ser un filòsof d'immensa influència en l'Antiga Grècia.
-
A Estrageria,Grecia Va morir a causa de una enfermetat digestiva
-
també coneguda com a abiogènesi o autogènesi, va ser una idea molt estesa en el passat que encara persisteix en certa manera en l'ideari popular, segons la qual la vida sorgeix de manera espontània a partir de la matèria inerta. Avui dia es considera una teoria científica obsoleta.