-
El volcà d'Apoyeque va entrar en erupció per última vegada fa 22 mil anys. Aquesta última erupció va deixar una cap al terra de Managua amb una espessor de de 50cm. A més, fa llençar més de 2.9km de material que van cobrir una àrea de 870km quadrats.
-
El volcà de Camps va entrar en erupció per última vegada fa 39.000 anys i va cobrir de tosca volcànica la regió de la Campània. A més a més va canviar el clima de tot el món, especialment el d'Europa occidental. Es creu que aquesta erupció va eliminar l'home de neandertal.
-
El Teide és un volcà, actualment no actiu que té unes dimensions de 3717 per 3718 metres.
Existeix una probabilitat mitjana-alta de futures erupcions -
Aquest volcà es troba situat a 1250km del sud de Tokio, en una illa. Aquesta illa ha estat elevada a causa del volcà durant els últims 700 anys. Iwo Jima va entrar en erupció el 2 de setembre de 2011, i fins al 19 d'octubre no va parar. Aquesta última explosió va formar un nou cràter.