-
La colonització o conquesta espanyola d'Amèrica va ser el procés pel qual es va implantar al Nou Món una administració que pretenia ser imitació o duplicat de l'administració peninsular contemporània.2 Aquest període es va estendre des del 12 d'octubre de 1492, dia del descobriment d'Amèrica, fins al 13 de juliol de 1898
Plan projects on a visual timeline
Map milestones, phases, deadlines, and key events in one place so the sequence is easier to see and share. Timetoast is a timeline maker for work, school, research, and stories.