-
Johannes Gutenberg va inventar la impremta. Un conjunt de lletres ell utilitzava un prototip que és una adaptació de les premses utilitzades per esprémer el suc de raïm usades en l'elaboració del vi.
Després de la invenció del tipus i de l'adaptació de la premsa vinícola, Gutenberg va seguir experimentant amb la impremta fins a aconseguir un aparell funcional. -
Les dones estaven sotmeses primer al pare i després al marit,no tenien accés a les universitats,no podien heretar bens i no podien tenir oficis ja que la seva feina era tenir cura de la llar i dels fills.
-
L'EDAT MODERNA comença amb el descobriment d 'Amèrica i acaba amb la revolucio françesa.
-
-
Nicolau Copérnic va ser un monjo astrònom polonès del Renaixement que va formular la teoria heliocèntrica del sistema solar, concebuda en primera instància per Aristarc de Samos. El seu llibre De revolutionibus orbium coelestium (Sobre les revolucions de les esferes celestes) sol ser considerat com el punt inicial o fundador de l'astronomia moderna, a més de ser una peça clau en el que es va cridar la Revolució científica a l'època del Renaixement.
-
William Harvey va ser un metge anglès a qui se li atribueix descriure correctament, per primera vegada, la circulació i les propietats de la sang en ser distribuïda per tot el cos a través del bombament del cor.
-
Isaac Newton va establir la llei de la gravetat Universal i les tres lleis de moviment que demostran que aquestes gobernen el moviment de la Terra.
-