-
Cos armat encarregat de perseguir policíes i criminals
-
Tribunal per mantenir l’ortodòxia catòlica i vigilar els conversos
-
-
Era l'últim reducte de Muslumans a la penínula Hispànica
-
Va ser creat per solucionar problemes entre pagesos i nobles
-
Dirigida per Cristòbal Colon
-
-
Prohibeixen la cultura Jueva al regne Hispànic
-
-
es decideeix que tothom de la península ha de ser Cristià, per al que s'ofereix una oportunitat als muslumans de convertirse al cristianisme. Aquests s'anomenaran Moriscos.
-
-
Nàpols era el territori de tota la Itàlia sud
-
-
-
-
El regne de Castella, Navarra, la Corona d’Aragó, les possessions americanes i els territoris italians, els Països Baixos, Luxemburg i el Franc Comtat. Quan es va morir el seu avi Maximilià d’Àustria, va rebre les possessions alemanyes dels Habsburg i el títol d’emperador
-
Va ser una revolta d’artesans i de pagesos que demanaven l’accés als càrrecs municipals i la millora dels arrendaments camperols.
-
Va sorgir a diverses ciutats de Castella com a protesta dels gentilhomes, els artesans i els comerciants per la política econòmica i per la manca de respecte a les lleis del regne.
-
Va guanyar finalment al monarca Françès al 1525(Batalla de Pàvia)
-
Amenaçaven la zona del Danubis
-
-
Va ser una derrota contra Alemanya
-
-
Derrota oficial dels Françesos
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-