-
Al 1700 va comencar la guerra de Successió.No comence la guerra encara peró dequi un temps comencerá perque mor el Rei d'España i no te fills per succeir-lo.
Dues persones poden succeir-lo i es varallen per la corona -
Al 1702 comence la guerra perque coronen un rei i uns paisos no estanen dacord perque volien l'altre rei.
-
Mort el germà de Carles III i Carles III ha de succeir-lo.
-
Al 1713 Cataluny queda sola
A list shows items. A timeline shows sequence.
Use Timetoast to make dates, milestones, and turning points easier to understand in a clear visual format. Timetoast is a timeline maker for work, school, research, and stories.