-
Incorpora d’equips i programes informàtics i audiovisuals.
-
Crea la XTEC, assignatura alfabetització informàtica, informatització dels CRP, disseny per a l’Educació Especial, informàtica gràfica i educació musical amb ordinador.
-
Dota d’equipaments informàtics els centres públics d’educació primària i secundària. Disposició d’una aula multimèdia en xarxa local i connectada a Internet.
-
Equipa amb ordinadors i connexió a internet tots els centres escolars i capacitar els docents en l’ús d’internet a l’aula.
-
Garanteix l’accés i la formació de tota la ciutadania a les TIC, incorporació de les TIC a les empreses, potenciar l’Administració electrònica i fomentar continguts digitals.
-
No té implementacions que cal destacar.
-
No té implementacions que cal destacar (finalització Pla Info XXI).
-
Facilita l’adquisició d’ordinadors per part de les famílies.
-
Suposa un reconeixement de les potencialitats educatives de les TIC.
-
Defineix la competència digital i de tractament de la informació, com a competència bàsica a cada nivell educatiu.