Sari

Treball d'Història

Benvinguda aquest món
    Em donen la Benvinguda al món! Vaig néixer ales 7:00 de la matinada, segons el que m'ha explicat la meva mare, no vaig plorar tan.

Aniversari, 1 any
    1996, un any després de la meva aparició en aquest món. En aquell moment era bastant ploramiques. És un dia molt important, ja que complia un any .

Aprenc a caminar a quatre potes!
    Jo no ho recordo molt bé, però la meva mare m'ha explicat, que no m'agradava parar quieta. Que inclús quan tenia que anar a dormir, em costava, m'encantava jugar

Als dos anys...
    M'encantava dormir, la meva vida es basava en somiar i jugar. Però dormia més, segons el que m'ha dit la meva mare, em passava 8 hores dormint sense despertar-me!

Un dia molt divertit
    Em divertia molt en aquell parc, aquell dia era molt divertit per a mi, ja que era el primer dia que podia mantenir-me pujada en aquell ocell, però tenia por, com podeu comprobar en aquesta fotografia em mostro amb gran esforç el poder estar allà sola.

Festival, 1999
    Tenia 4 anys.Primer festival, que celebro davant els pares. És un gran record, ja que aquella escola forma gran part de la meva infància, ''Figaró Montmany'', situada al Figaró. Vaig estar-hi dels 3 anys fins als 5 anys.

I perfi..
    Ja no em fa por l'aigua! Amb l'ajuda d'uns quants minuts del meu tiet, aprenc a nedar. Aquell dia recordo, que vaig anar bastant lluny i sola.

Un viatge a Túnez..
    Vam anar a Túnez, amb uns amics del meu pare. Recordo, que vam assistir a una boda d'un amic del meu pare, i era bastant curiós, però recordo ben bé que la gent d'allà t'involcura i et dóna tot el que tenen, tan menjar, com roba..etc.

Platja amb els meus germans
    Tenia 8 anys. Increíble aquell dia, en el que jo i el meu germà ens divertiem dins l'aigua salada de la platja. Jo em mostro amb una gran responsabilitat al cuidar el meu germà petits. Recordo que aquell dia, vaig anar bastant lluny sola nadant, i això em va ajudar a no tindre por de l'aigua ja que de més petita em feia molta por.

Arriba el fred i el Nadal..
    Quedava molt poc temps pels reis, era increíble pensar que dintre de poc tindria molts regals, cantar nadales, sopars familiars.. tot el que s'aproximava era molt desitjat!

Marroc, 2004
    Tenia 9 anys.Foto feta per mi, d'un gran viatge al Marroc, el gran edifici que es veu son uns pisos nous que estaven arreglant, i jo els mirava amb atenció. Aquell dia vaig veure un espectacle que feien, tractava de jugar amb diferents animals, serps, monos,..etc. Va ser increible.

Excursió, escola Mª Anna Mogas, 2007
    Tenia 12 anys. Aquell dia el recordo i el recordaré sempre, va ser una gran excursió al Molí paperer, no per el lloc sinó per la gran companyia. Aquell dia ens vam escapar, cosa que no deviem fer, però va ser invreíble, ens van fer un gran càstig, però va tenir el seu mèrit.

Carnaval,
    Recordo que aquell dia després de disfrassar-nos de mafioses diria, vam anar a dinar totes juntes, i pel camí ens vam trobar a dos persones que anavan bastant begudes i ens vam riure molt.

Mª Anna Mogas.
    Aquest dia va ser molt important, ja que vam fer unes mascares a l'assignatura de Plàstica, i just quan les vam acabar teniem que fer-nos fotus, recordo que ens ho vam divertir molt, per la diversitat de fotus que ens vam fer.

Excursió
    Vam anar d'excursió, i just quan vam acbar de fer-nos aquesta fotu ens vam caure a l'aigua.

Dia de descans
    Jo i la meva germana Gran. Aquell dia em vaig passar el dia rientme molt.

Graduació, Generació 95. Mª Anna Mogas
    La meva graduació , sempre serà important perquè apart de haver-me graduat, sinó per la companyia ja que portava bastants anys amb ells.

Dia de Sant Juan
    Aquesta foto va ser el dia de Sant Juan del 2011, Després de fer-nos fotos.. vam anar a petar petards, i vaig acabar a la mútua perquè em vaig cremar el dit.

Platja d'Aro, 2011
    Vaig anar amb la meva millor amiga, Mireia a Platja d'Aro una setmana. Va ser genial

Colliure.
    Va ser una excursió a Colliure. Ens vam anar a sentar-nos asobre d'allò, i just quan vam acabar vam veure que estava ple d'extremitats d'ocells.

Granollers.
    Aquell dia em vaig caure en aquella plaça, davant de molta gent, inolvidable però vergonyós.