-
Quan vaig neixer va ser quan vaig veure la meva família per primer cop! A la meva germana, al meu pare i a la meva mare. Jo vaig neixer en una piscina! El meu pare va ser el que em va tallar el cordor umbilical !!!
-
Quan va arribar la meva gossa, gauirebé no m'enrecordo, perque jo era molt petita, tenia 1 any. Ens va arribar per Reis a la meva germana, i ens l'estimem moltissim, és un pastor alemany.
-
Quan vaig deixar la pipa per primer cop tenia 3 anys. Sempre estava enganxade a la pipa!! No la deixava per res del mon!! Fins un dia que els gegants de les festes me la van agafar.
-
Quan vaig anar a veure la festa dels super3. Em va encantar, també vaig anar a veure al meu personatge preferit d'aquella època, en Mic!
-
Quan vaig fer la meva primera competició de gimnàstica artística, tenia 8 anys. Estava molt, molt nerviosa, però em va anar bé. Mai ho oblidaré !!!
-
Quan hi va haver-hi el covid-19, va ser un desastre. Ens van confinar a casa a tots.
-
"El Museo del Prado" cumpleix 200 anys.
-
Jo i la mevamillor a,iga vam anar per primer cop juntes a les fires!!
-
Per fi!! Tinc un altre gat! el vaig anar a buscar a casa la meva veïna!! es diu Mimi
-
El meu primer campus de gimnastica artistica m'ho vaig passar molt bé!! Va ser una experiencia xulissima!!
-
Quan vaig ser la millor amiga de la Mai, va ser un regal!! em va encantar desde aquell dia ens ho em anat passant cada dia juntes super mega iper bé!! I des de aquell dia riem moltissim!!
-
Esclata el volcà de La Palma!!
-
Quan va esclatar la guerra de Ucrania!! Tots teniem molta por!!
-
El gas i el petroli pujen de preu, degut en part, a la guerra d'UcraÏna
-
Quan vaig guanyar una competició de gimnàstica artìstica va ser per Sant Joan!! Va ser una competcició molt especial per a mi per que vaig quedar primera individual als Jocs Emporion primera individuals d'aquella competicó i primera en grup!! i just era Sant Jordi!! com ja he dit. Va ser un regal per a mi i per la meva familia!! Tres medalles d'or en un dia.