FRIS CRONOLÒGIC DE LA MEVA VIDA

  • El meu naixement

    Vaig nèixer el 10 de Juny de 2008, a la Clínica Onyar, a Girona.
  • El meu primer any de vida

  • Primer dia de l'escola bressol

  • El meu primer viatge

  • Començo P-3

    Estava molt feliça, començaria l'escola, un gran pas ple d'esperiències noves i amb nous companys.
  • Començo a jugar a futbol

    Començo a jugar a futbol

    Vaig començar jugant amb l'equip del meu poble, Les Planes C.F. amb nens. Vaig crèixer i vaig anar a jugar amb nenes a l'Enbàs i actualment jugo de portera per la Unió Esportiva Olot
  • Entrada a la primària

    Estava bastant nerviosa per entrar a primària. Ja faria examens i proves i noves mestres, però tot va anar molt bé i treia molt bones notes.
  • La mort del meu avi

  • La mort de la meva àvia

  • Viatge a Islàndia

    Va ser el meu primer viatge "fora d'Europa" al pais del foc i el gel. Va seur una experiència molt bonica i la recomano molt. Vas ser 8 dies molt divertits i aventuters, vam estar a refugis, apartaments a granges i fins i tot a un glaciar!!!
  • Començo la secundària

    Va ser un pas molt emocionant, a més amb la pandèmia. Començar l'institut amb distàncies, mascareta i totes les precausions possibles ha estat bastant dur, però de seguida ens hi hem acostumat!
  • Actualitat

    Actualitat

    " Per poder seguir, a vegades s'ha de tornar a començar"