-
-
És l'universitat de llengua anglesa més antiga.
Una de les coses més boniques de la Universitat són els edificis. La gran majoria són gòtics. -
Marco Polo va ser un explorador i mercader.
-
Lo mal any primer és com es va conèixer a l'època l'any 1333, a causa de la mala collita de blat.
-
Nôtre Dame era una catedral que es va començar a construir per iniciativa del bisbe Maurice de Sully i va durar més de dos segles, des del 1163 fins a mitjans del segle XIV.
-
La Pesta Negra va ser una pandèmia que es va originar el 1346 al nord de la Xina. El 1353, després d'haver infectat tot Europa, els focus de la malaltia es va reduir fins a desaparèixer.
La Pesta Negra va ,matar un terç de la població del continent. -
La Generalitat de Catalunya es va originar a les Corts Catalanes, que, durant el regnat de Jaume I el Conqueridor, es reunien convocades pel rei com a representatives dels estaments socials de l'època.
-
-
La caiguda de Constantinoble en mans dels turcs otomans va ser un succés històric que, en la periodització clàssica, marca la fi de l'edat mitjana a Europa i la fi del darrer vestigi de l'Imperi Romà d'Orient i de la cultura clàssica.
-
-