- 
  
  Primeres mostres oficials del prototip del codi Morse.
 - 
  
  Desenvolupat per Alfred Vail amb la col·laboració de Samuel Morse.
 - 
  
  Samuel Morse, gràcies al desenvolupament de l'aparell amb Alfred Vail, va demostrar com funcionava el codi.
 - 
  
  Samuel Morse, amb el prototip acabat i preparat per fer-se servir, mostra al públic el telègraf perfeccionat i acabat.
 - 
  
  Encara que Alexander Brain va tenir la patent en 1843, es considera que va ser després de tres anys quan l'inventor escocès va acabar de desenvolupar i crear el sistema fax (amb materials químics es poden reproduir signes gràfics).
 - 
  
  James Clerk Maxwell, formulà la teoria sobre les ones electromagnetiques, la seva funció i quines ventatges donaven cap al desenvolupament de noves formes científiques.
 - 
  
  Patentat per Alexander Graham Bell, el primer model telfònic es va presentar amb l'objectiu de poder-se comunicar. Tot i això, el primer 'model' telefònic va ser creat per Antonio Meucci.
 - 
  
  Hertz fa avenços sobre la teoria aplicada a les ones electromagnètiques.
 - 
  
  NiKola Tesla va mostrar publicament un exemple de transmissió d'ones radiofòniques.
 - 
  
  Guglielmo Marconi no va presentar a tot el públic la ràdio fins 1901, el mateix any que va revolucionar les idees del sistema radiofònic.
 - 
  
  Constantin Perskyi presentà l'asaig "Televisión" en el que senta les bases d'aquesta tecnología.
 - 
  
  L'inventor escocés John Logie Baird efectúa la primera experiencia real amb la televisió.
 - 
  
  Les primeres centrals telefòniques no manuals van aparèixer a Alemanya.
 - 
  
  Lleçament del primer satèl·lit anomenat Sputnik
 - 
  
  La primera connexió de computadores (internet) es coneix com a la primera red interconnectada, Arpanet.
 - 
  
  El fax modern es presenta al públic com una innovació tencològica per Xerox.
 - 
  
  Gràcies a lacompanyia Motorola i el seu inventor, Martin Cooper es va fer possible la telefonia mòbil.
 - 
  
  A partir de diferent software, un equip d'investigadors, va conseguir a partir del model d'Arpanet, fer l'esquelet cibernètic d'Internet.