-
Joan Baptista van Helmont a principis del Segle XVII va descubrir que els éssers vius poden sorgir a partir de materia inerta com ara el fang, l'aigua o substàncies orgàniques en descomposició.
-
planteja problema sobre la generación espontànea
HIPOTESI: desprès de produir-se les primeres plantes i animals mai no ha tornat a produir cap tipus de planta o animal. -
(a finals dels anys 1960) és descobreix l'existencia de fonts hidrotermals al rift de les dorsals oceàniques.
-
aquests són sobre l'aire com a font de microorganismes i que la matèrial no viva es podía contaminar amb els bacteris presents a l'aire.
-
crea l'arbre de la vida.
-
va proposar que la protoatmosfera havia de ser molt pobre en oxigen i rica en hidrògen.
-
a partir d'una atmosfera semblant a la proposada per la P. I. Oparin, però amb el CO2, ja que és un dels gasos emesos a les erupcions volcàniques.
-
els aminoàcids, monòmen indispensables per a la síntesis de proteìnes (i per la vida) podian haver estat abundants en l'oceà primitiu.
-
va demostrar que era possible obtenir adenina.
-
primers èssers vius no disposaven de DNA, ni de porteines, es basaven en l'RNA.
-
és valuós perquè s'el considera testimoni dels processos que van tenir lloc durant la formació del sistema solar.
-
compara el gens que codifiquen la subunitat petita de ribosomas.
-
molècules d'RNA capaces de catalitzar reaccions bioquímiques.
-
(a finals dels anys 1990) Miller, encara defensava la presència d'amoníac i metà a l'atmosfera inicial.
-
desprès d'aquesta, s'analitzen el contingut dels vials deshidratats i es revela la preséncia de molts més aminoàcids.
-
-
objectiu d'analitzar la composició in situ.
-
quatre tipues diferents de precursos d'RNA.