Baixa (27)

Edat Contemporània

  • REVOLUCIÓ FRANCESA

    REVOLUCIÓ FRANCESA

    Al dia 5 de maig del 1789 va acabar la revolució francesa
  • VACUNA

    VACUNA

    El 14 de maig de 1796, Edward Jenner va prendre material d'una lesió pustular de verola de vaques causada pel cowpox virus, obtingut de la mà de la munyida Sarah Nelmes i el va inocular al braç de James Phipps, nen de 8 anys, fill del jardiner de la família Jenner.
  • LA BOMBETA

    LA BOMBETA

    En al 19 de octubre de 1879 Thomas Adison va inventa la bombeta.
  • ORDINADOR

    ORDINADOR

    En 1938 l'enginyer alemany Konrad Zuse completa la Z1, el primer ordinador que es pot considerar com a tal. Sense ell no podria haber fet aixo
  • WIFI

    WIFI

    El juny del 1941 Hedy Lamarr, inventora del wifi, va presentar al registre la sol·licitud de patent d'aquest “Sistema de comunicació secreta”, que li va ser concedida l'agost del 1942. Sense ella ara mateix no podries estar lleguin aixo.
  • INTERNET

    INTERNET

    La idea que va donar origen a Internet va ser esbossada pel britànic Tim Berners-Lee, el 12 de maig de 1989, quan va presentar al seu cap del CERN (Organització Europea per a la Recerca Nuclear), Mike Sendall un informe titulat Gestió de la Informació: una proposta.