Unificacions Italia i Alemanya

By Elisei
  • La potencia de Prussia

    La potencia de Prussia

    Prussia potencia una unió duanera que agrupava gran part dels estats alemanys.
  • Period: to

    Unificació Alemana

  • Rebutjament

    Rebutjament

    Intent d'agruparlos, pero, va fracasar a causa de que el rei de Prússia no va acceptar la corona d'Alemanya.
  • Period: to

    Unificació Italia

  • Batalla contra els Àustries

    Batalla contra els Àustries

    Piemont va iniciar el procés de unificació i es va enfrontar Àustria i va aconseguir la unificació de Llombardia.
  • Alçament popular

    Alçament popular

    van derrocar als monarques absoluts dels estats del centre i sud d'Itàlia.
  • Nou Rei i conceller

    Nou Rei i conceller

    Guillem I va accedir al tron de Prùssia amb el conceller Otto von Bismarck.
  • 1er parlament Italià

    1er parlament Italià

    On es va proclamar rei d'Itàlia a Victor Manuel II de Svoia
  • Guerra dels Ducats

    Guerra dels Ducats

    Les forces austríaques i prussianes van envair la península de Jutlàndia i es va iniciar així la guerra dels Ducats. D'acord amb el que s'estableix en la convenció de Gastein que va posar fi a esta, el ducat de Holstein va quedar sota domini d'Àustria, i els de Schleswig i Lauenburgo sota el de Prússia, però cap dels dos països va quedar satisfet amb l'acord.
  • Guerra austro-prussiana

    Guerra austro-prussiana

    expulsar als austríacs de la Confederació Germànica i descartar tota possible "unificació" entorn de la corona d'Àustria. Per a això, Bismarck es va servir de les tensions polítiques que fa dècades germinaven entre tots dos poderosos estats, sent que per a eixes dates Bismarck havia impulsat el desenvolupament industrial de Prússia per a tornar-la en un enemic temible davant Àustria.
  • Austriacs abandonen

    Austriacs abandonen

    Els austriacs abandonen el vèreto
  • Guerra franco-prusiana

    Guerra franco-prusiana

    L'interés de Prússia en esta guerra era acorralar a França territorialment, buscar un motiu d'unitat entre els estats alemanys fins i tot renuents a unir-se a Prússia, i amb això expandir-se i unificar Alemanya..
  • De rei a Bismark

    De rei a Bismark

    Van guanyar la guerra i Guillem I es va coronoar com Bismark d'Alemanya
  • Anexió

    Anexió

    Els estats pontífexs són anexionats i Roma es converteix en la capital