-
-
Els observa i anomena amb un microscopi electrònic.
-
-
Hillier aconseguieix un augment de 7000x al MET (microscopi electrònic de transmisió).
-
-
Aquest microscopi utilitza un feix d'electrons en comptes de llum per enfocar la mostra.
-
Els observa amb microscopia de camp fosc i els anomena microsomes, encara que actualment es coneixen com a ribosomes.
-
-
Comença el seu estudi amb el que el 1906 va ser galardonat amb el premi nobel de medicina o fisiologia. En aquest, va descobrir els processos conectius de les cèl·lules nervioses i del sistema nerviós cerebroespinal.
-
-
-
-
-
-
-
Troba a l'interior de la cèl·lula una substancia homogènia.
-
-
Aquesta diu que la cèl·lula és la unitat estructural i funcional dels éssers vius.
-
-
Aquests són organismes unicel·lulars.
-
Anton Van Leeuwenhoek millora els microscopis i gràcies a això descobrieix protozous, bacteris, espermatozoides i glòbuls vermells. També descobrieix els animàculs observant una gota d'aigua. És el primer en observar organismes unicel·lulars.
-
En aquest moment no les diferencia ni classifica.
-
-
Hooke és el primer en observar un tall de suro i descobrir el que anomenarà cèl·lules, malgrat estar mortes.
-
Gràcies al seu invent, Hooke pot investigar les cèl·lules i escriu els seus descobriments en un llibre anomenat "Micrographia", on les descriu com a compartiments dividits per parets.
-
Considerem aquest fet com el primer de la història de la cèl·lula degut a que permetrà l'investigació d'aquesta.