-
Els conflictes bèl·lics entre parlamentaristes i reialistes
-
Charles Louis de Secondat, senyor de la Brède i baró de Montesquieu va ser un filòsof i jurista francès l'obra del qual es desenvolupa en el context del moviment intel·lectual i cultural conegut com la Il·lustració.
-
Va ser un terme que els revolucionaris francesos van emprar per a designar pejorativament el sistema de govern anterior a la Revolució francesa de 1789
-
Va ser un procés històric que va tenir lloc a la segona meitat del segle XIX a Europa Central.
-
Conflicte bèl·lic internacional
-
Jean-Jacques Rousseau va ser un polímat suís francòfon. Va ser alhora escriptor, pedagog, filòsof, músic, botànic i naturalista, i encara que va ser definit com un il·lustrat.
-
vV ser un moviment filosòfic que va sorgir a França durant el segle XVll, la seva filosofia col·locava a la raó sobre la visió teocèntrica regnant durant l'Edat Mitjana. -
És un concepte polític sorgit durant la segona meitat del segle xviii a Europa característic de les monarquies absolutistes i sistemes de govern de l'Antic Règim
-
Va ser un conflicte entre les Tretze Colònies britàniques a Amèrica del Nord i la seva metròpoli. D'aquest procés sorgiria una nova nació.
-
Va ser un conflicte entre les Tretze Colònies britàniques a Amèrica del Nord i la seva metròpoli (el Regne Unit).
-
És la llei suprema dels Estats Units dAmèrica. Va ser adoptada en la seva forma original el 17 de setembre de 1787 per la Convenció Constitucional de Filadèlfia i després ratificada pel poble. -
Es considera el model de revolució política de la seva època i va suposar la conquesta del poder per la burgesia i el desplaçament de l'aristocràcia i el clergat.
-
Aquest és un dels documents més importants de la Revolució Francesa. Defineix un conjunt de drets individuals i col·lectius. -
Es un texto redactado el 5 de septiembre de 1791 por la escritora francesa Olympe de Gouges parafraseando la Declaración de los Derechos del Hombre. -
Va ser un període de canvis que va tenir lloc durant el moment àlgid de la Revolució francesa.
-
La emancipación de la América hispana, comporta una serie de situaciones peculiares que han sido valoradas con diferentes criterios.
-
Conflicte bèl·lic entre Espanya i el Primer Imperi Francès
-
Època en la qual es restableix a Espanya la Monarquia Absoluta Borbònica
-
La Revolució de 1830 va ser un procés revolucionari que va començar a París, França.
-
Periode en el que l'estat es constitueix com una monarquia constitucional després de la mort de Ferran VII de Castella
-
Va ser el procés històric que, al llarg del segle XIX, va portar a la unió dels diversos Estats
-
Fou una onada revolucionària que va sorgir a Sicília i, agreujada per les revolucions de 1848 a França, aviat es va estendre per la resta d'Europa.