-
els navegadors nomes eren de text, d’aquesta manera l’usuair no pot interactuar amb la pàgina. Les pàgines eren estàtiques, utilitzaven macros, casi mai s’actualitzaven les pàgines.
-
2004 fins l’actualitat, esta asociat amb el Tim O’Reilly, aquesta té per caracterisitica de que l’usuari final pot interactuar amb la pàgina web, hi ha diferents tipus de pàgines:
- Blogs: Wordpress
- Wikis: Wikipedia
- Xarxes Socials: Facebook
- Emmagatzematge de recursos
o Aulas virtuals: Moodle
o Arxius: Google drive
o Fotos: Picassa
o Videos: Youtube
o Noticias: Digg
o Presentacions: Prezi -
La web 3.0 es el futur d’internet, quan internet estigui incorporada a la vida, quan tot funcioni amb el internet. Diuen que la versió de la 3.0 anirà desde el 2007 fins el 2020 que en aquell moment apareixerà la web 4.0
-
Primera aperició el Agost del 2011. Són apliacacions d’internet enriquidas, són aplicacions web que tenen la majoria de las caracterisitiques de les aplicacions d’escriptori, com caracterisitiques principals:
- Accesibilitat
- Comunicacions avançades
- Complexitat
- Consistencia
- Instalació i mantenimant
- Offline
- Seguretat
- Rendiment
- No necessita instalacions
- Actualitzacions automatiques