Descarga (2)

AS ETAPAS DA HISTORIA DO MUNDO CONTEMPORÁNEO

  • A ILUSTRACIÓN

    A ILUSTRACIÓN
    Durante o s. XVIII xorde un movemento intelectual (Absolutismo e Sociedade estamental, en que o monarca e nobres ostentaban o poder).
    Os ilustrados pensaban que podían iluminar o mundocoas luces da razón.
  • Charles Louis de Secondat

    Charles Louis de Secondat
    Señor de la Brède y Barón de Montesquieu, fue un cronista y pensador político francés, cuya obra se desarrolla en el contexto del movimiento intelectual y cultural conocido como la Ilustración.
  • Period: to

    A CONSTRUCIÓN DO MUNDO CONTEMPORÁNEO (1789 –1870)

    Crease unha nova clase social – a burguesía – foi levando a cabo dous tipos de transformacións: Consolidan así a súa ideoloxía económica e política: o Liberalismo.
  • A ÉPOCA DOS IMPERIALISMOS

    A ÉPOCA DOS IMPERIALISMOS
    Ao longo do s XIX a sociedade foi mudando. Podemos dicir que se formaron dúas clases sociais: a burguesía (que monopoliza o poder social, económico e político) e o proletariado, a clase obreira (campesiños e obreiros das industrias).
    Os primeiros buscan manter o seu poder e aumentar o seu capital, e os segundos, mellorar as súas condicións de vida e traballo.
  • Lewis Samuel Feuer

    Lewis Samuel Feuer
    identificó dos subtipos principales del imperialismo: el primero es el "imperialismo regresivo" identificado con la pura conquista, la explotación inequívoca, el exterminio o reducciones de los pueblos no deseados, y el asentamiento de los pueblos deseados en esos territorios.
  • A 2ª REVOLUCIÓN INDUSTRIAL

    A 2ª REVOLUCIÓN INDUSTRIAL
    Ao longo do s XIX, lévase a cabo unha segunda revolución industrial que cambia o mundo: o petróleo, a electricidade, o motor de combustión interna, o automóbil....
    Europa lánzase á conquista dos “espazos baleiros de poder” en África e Asia, na procura de materias primas e mercados para a súa industria. É o Imperialismo.
  • Thomas Alva Edison

    Thomas Alva Edison
    En principio creo a la lampara incandescente (1879). Posteriormente, fue mejorando con filamentos de corteza de bambú y mas tarde, con el de metal. El alumbrado publico mejoro las condiciones de vida diaria, en el mundo entero. años después del descubrimiento (1866) se comenzó con la primera gran instalación hidroeléctrica en las cataratas de Niagara.
  • Francisco de Goya y Lucientes

    Francisco de Goya y Lucientes
    fue un pintor y grabador español. Su obra abarca la pintura de caballete y mural, el grabado y el dibujo. En todas estas facetas desarrolló un estilo que inaugura el Romanticismo. El arte goyesco supone, asimismo, el comienzo de la pintura contemporánea y es precursor de las vanguardias pictóricas del siglo XX; por todo ello, se le considera uno de los artistas españoles más relevantes y uno de los grandes maestros de la historia del arte.
  • Period: to

    A PRIMEIRA GUERRA MUNDIAL

    Debido a rivalidades entre as potencias europeas, estala a I Guerra Mundial.
    Mentres tanto, en 1917 os bolxeviques poñen fin ao réxime dos tsares en Rusia: e a Revolución – comunista – rusa.
  • Francisco Fernando de Austria

    Francisco Fernando de Austria
    El atentado de Sarajevo es el término con el que se conoce al asesinato, del heredero de la corona del Imperio austrohúngaro, el archiduque Francisco Fernando de Austria, y de su esposa, la duquesa Sofía Chotek, en Sarajevo. El atentado fue perpetrado por Gavrilo Princip, miembro del grupo Joven Bosnia, movimiento cuyo objetivo era la emancipación de Bosnia de Austria-Hungría, que contó con el apoyo de círculos de inteligencia y militares serbios.
  • Period: to

    A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL

    Unha vez rematada a I Guerra Mundial e debido á situación en Europa (sobre todo en Alemaña), agravada pola gran crise económica de 1929 (o Crack do 29), crecen as ideoloxías totalitarias (fascistas - a Italia de Mussolini - e nazis- a Alemaña de Hitler), que conducen a unha rúa sen saída: a II Guerra Mundial
  • Period: to

    1945 – 2016: CARA AOS XXI

    Da II Guerra Mundial saíron dous grandes vencedores: EE.UU. (capitalista) e a URSS (comunista), que se ven enfrontadas na chamada Guerra Fría, cun escenario principal en Europa (co chamado “pano de aceiro”) e outros secundarios ( Vietnam, Corea ...).
    Mentres, nos anos sesenta, os países africanos e asiáticos colonizados no s XIX polas potencias europeas, comezan os seus proceso de independencia. Como exemplo máis coñecido podemos citar á India de Ghandi.
  • Adolf Hitler

    Adolf Hitler
    Alemán de origen austríaco. Instaurador del nacionalsocialismo. Canciller de Alemania en 1933 y un año mas tarde presidente y Furher (lider indiscutido). Propulsor del expansionismo alemán que desató la Segunda Guerra Mundial, ideólogo visible del nazismo y responsable del mayor genocidio de la historia moderna.
  • CAÍDA DO MURO DE BERLÍN

    CAÍDA DO MURO DE BERLÍN
    1989 é un ano crucial para Europa e para o mundo. Cae un símbolo –o Muro de Berlín– e con el a Guerra Fría (desaparace a URSS ).
  • Günter Schabowski

    Günter Schabowski
    fue un funcionario del Partido Socialista Unificado de Alemania (SED, iniciales de Sozialistische Einheitspartei Deutschlands), el partido predominante durante la mayor parte de la existencia de la República Democrática Alemana. Schabowski ganó fama mundial en noviembre de 1989 por propiciar accidentalmente la desaparición de la frontera alemana interna, incluyendo el Muro de Berlín.
  • CAIDA DAS TORRES XEMELGAS

    CAIDA DAS TORRES XEMELGAS
    Mentres, nos anos sesenta, os países africanos e asiáticos colonizados no s XIX polas potencias europeas, comezan os seus proceso de independencia. Como exemplo máis coñecido podemos citar á India de Ghandi.
  • Mohamed Atta

    Mohamed Atta
    Fue uno de los terroristas islámicos suicidas que organizaron y ejecutaron el secuestro de uno de los aviones que provocaron los atentados del World Trade Center.
  • ALDEA GLOBAL

    ALDEA GLOBAL
    Nos últimos anos, a globalización, a tecnoloxía dixital, internet fixeron do mundo o que algúns denominan unha “aldea global“. Pero nun mundo que acadou tal grao de avance económico, industrial, científico e tecnolóxico, aínda hai case mil millóns de persoas que pasan fame, grandes desigualdades, o cambio climático, o problema dos residuos ...