Technologia 10 fets

10 fets més importants d'internet

  • Primer iPhone
    2007 BCE

    Primer iPhone

    El primer iPhone va ser creat per l'empresa apple, dirigida per Steve Jobs.
  • Primer ordinador personal
    1970 BCE

    Primer ordinador personal

    El primer ordinador personal funcionava d'aquesta manera, un ordinador personal està orientat a l'ús individual i es diferencia d'un ordinador mainframe, on les peticions de l'usuari final són filtrades a través del personal d'operació o un sistema de temps compartit, en el qual un processador gran és compartit per molts individus
  • Primera xarxa interconectada
    1969 BCE

    Primera xarxa interconectada

    Va ser quan es va crear el primer enllaç entre les universitats d'UCLA i la de Stanford per mitja d'una línia telefònica commutada, gràcies a diversos científics i organitzacions des de 1959.
  • Primer document de la commutació de paquets
    1961 BCE

    Primer document de la commutació de paquets

    Leonard Kleinrock va publicar des del MIT el primer document sobre la commutació de paquets. Que al futur contribuiria al treball informàtic en xarxa.
  • Creació fibra òptica

    Creació fibra òptica

    Claude Chappe diseñó un sistema de telegrafía óptica, que, mediante el uso de un código, torres y espejos distribuidos a lo largo de los 200 km que separan a Lille de París, conseguía transmitir un mensaje en tan solo 16 minutos.